neděle 18. prosince 2011

Active Company

Začala bych touto společností, na kterou v žádném případě nechci házet špínu. Abyste mi rozuměli- účelem těchto stránek je informovanost, nikoliv pošpinění...


Byla jsem pozvána na pohovor do Active Company, kde jsem se hlásila na místo asistentky prodeje. Přišla jsem ve smluvený čas a se mnou tam čekalo pár dalších zájemkyň. Uvedla nás milá a sympatická slečna(možná paní) usadila nás a řekla že máme počkat až nás začne volat paní manažerka. Po pár minutách jsme byli voláni po dvojicích, paní manažerka byla taktéž milá, přátelská a bylo poznat, že jí její práce hodně baví. Ptala se nás na to, jakou máme praxi, jakou bysme si představovali práci u Active Company a jak bychom zhodnotili svou komunikativnost. Poté nás seznámila s prací, krásně placenou, ale ne pro každého- jedná se o prodej u stánku v obchodech, kdy nabízíte parfémy, kosmetiku a podobné výrobky tím způsobem že oslovujete lidi. První kolo přijímacího řízení jsem měla za sebou a světe div se, volali mi, že jsem postoupila i do druhého kola, které se dělá tak, že si vás ,,vyzkouší" přímo na place. Práci jsem ovšem odmítla, protože nemám nervy na ty lidi, kteří vás pošlou slušně řečeno někam. Ale kdybych měla tu vlastnost se lidem vnucovat, určitě bych tuto práci přijala- prvních 14 dní pracujete za 80kč čistého za hodinu a po 14 dnech za 100kč čistého na hodinu + k tomu máte prémie za prodané zboží. Tak přeji všem kdo u této společnosti bude pracovat úsměv na tváři a pevné nervy u prodeje :-)

3 komentáře:

  1. Dobrý den. Jak jste byla na pohovor oblečená?

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Míšo. Na pohovor se oblečte formálně, ale rozhodně to nijak nepřehánějte :-) stačí společenské kalhoty, košile a sako. Přeji hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den. Já byl na pohovoru jeden týden a další týden mi volali, že jsem postoupil do druhého kola, které probíhalo, jak je již uvedeno částečně v článku, koukáním na asistenty reklamy u stánku jak probíha pracovní den, školení v oblasti marketingu atd... platove ohodnocení je velmi přívětivé, taktéž jako ostatní zamestnanci, které jsem stihl poznat. Na konci zkušebního druhého kola jsem mel prokázat své dovednosti formou krátkého testu a posléze mi bylo oznámeno, že jsem byt přijat. Bojím se toho, že to nebudu zvládat oslovovat zákazníky, ale zkusím to... pokud to nepůjde tak tpho můžu nechat. Všem budoucím uchazečům o práci přeji hodně štestí a pevné nervy ;) Tato práce je podle mě různorodá, zajímavá pro někoho kdo má na tohle povahu (což si myslím, že já nejsem, ale chci to zkusit) a se spolupracovníky je i legrace ;)

    OdpovědětVymazat